czwartek, 22 sierpnia 2013

welcome

Jest to mój pierwszy post i zupełnie nie wiem od czego zacząć. Może napiszę w skrócie - na tym blogu będę zamieszczać zdjęcia głównie mojego autorstwa. Jeszcze nigdy nie prowadziłam bloga i nie umieszczałam 
moich zdjęć. Nie są to prace profesjonalne, wręcz przeciwnie, całkowicie amatorskie. Robienie zdjęć
sprawia mi ogromną frajdę, dlatego uznałam, że mogę je gdzieś w końcu wstawić. :)
Notki będą raczej o różnej tematyce, głównie obrazujące moje zainteresowania. 
Zapraszam do odwiedzania tego bloga jak i mojego instagram'a. Link poniżej. :)


Na koniec dodam, że zdjęcia robione będą lustrzanką cyfrową Nikon D5000.



4 komentarze:

  1. Powodzenia w blogowaniu !:)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No przynajmniej nie przynudzasz już na początku jak większosc internautek które nie wiedzą od czego zacząć pierwszą notke i brędzą o jakiś głupotach :).
    Masz wgl dobrze bo Nikon D5000 to chyba w miarę profezjonalny aparat, czyż nie ?
    Już wbijam na twojego instagram, może też wbijesz na mojego?

    Zapraszam do mnie: http://iwillnotdieyoung.blogspot.com/

    Obserwuje, liczę na to samo. Komentarz w stylu "super blog, odwdzięczam się" są usuwane wraz z obserwacją twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witamy nowego członka blogspota :)

    http://mysweetlifexd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog :)
    zapraszamdo mnie gdzie są blogowe porady ;)
    ola-a.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń